Πόσος κόσμος σαν κι εμένα είναι…… Χαμένοι;

24 01 2007

Άκουγα σήμερα το πρωί ραδιόφωνο μέσω αυτού εδώ του χαζοκουτιού που συνδέεται με δισεκατομμύρια άλλα χαζοκούτια στον κόσμο (βλ. internet).

Έτσι κάνω σχεδόν κάθε πρωί(??) που σηκώνομαι από το κρεβάτι. Ανοίγω το πι-σι και βάζω αθλητικά.

Ακούγοντας, λοιπόν, κάποιες διαφημίσεις και αναμένοντας να ακούσω την εκπομπή των Αντώνηδων – παρεμπιπτόντως την ακούω κάθε μέρα – ακούω τον έναν Αντώνη να κάνει εισαγωγή για την πρώτη ώρα της εκπομπής τού, στην οποία θα συζητήσει με ακροατές τού για την πασίγνωστη αμερικάνικη σειρά εν ονόματι: LOST 

Ο υπογράφων, μη έχοντας χάσει ούτε ένα επεισόδιο, ακούγοντας τους ακροατές να συζητούν για τα τεκτενώμενα και τις μαντεψιές τους για το τι θα συμβεί στη σειρά και τα πιθανά σενάρια τα οποία ίσως θέλουν να συμβούν, αναρωτήθηκε:

  • Πόσος κόσμος είναι αργόσχολος σαν κι εμένα που στις 12 το μεσημέρι αντί να ασχολείται με την δουλειά του ασχολείται με μια τηλεοπτική σειρά;
  • Πόσος κόσμος αναρωτιέται σαν κι εμένα για το μετά της σειράς και προσπαθεί να φτιάξει σενάρια τα οποία θα τον ικανοποιήσουν έτσι ώστε να μην απογοητευτεί από την ίδια τη σειρά και  καταλάβει ότι έχασε μέχρι στιγμής 3 χρόνια τηλεοπτικής σαιζόν τσάμπα;
  • Πόσος κόσμος σαν κι εμένα κάθισε και είδε συνεχόμενα επεισόδια από την εν λόγω σειρά και έφαγε 18 ώρες μπροστά σε μια οθόνη μόνο και μόνο επειδή έπεφτε στη λούμπα του σεναριογράφου που στο τέλος κάθε επεισοδίου σε κάνει να θέλεις να δεις οπωσδήποτε το επόμενο
  • Πόσος κόσμος σαν κι εμένα μέσα στην εβδομάδα συζητούσε για το τι θα γίνει στο επεισόδιο της επόμενης εβδομάδας καθώς έσπαγε το κεφάλι του και ανέτρεχε στη μνήμη του τα προηγούμενα μπας και βρει κάποιο στοιχείο και το πει στους φίλους του, το οποίο δεν έχουν προσέξει;
  • Πόσος κόσμος σαν κι εμένα εκνευρίστηκε όταν βγήκε η ανακοίνωση από το ABC γύρω στον Νοέμβριο ότι το έβδομο επεισόδιο της σειράς θα βγει στις 7 Φεβρουαρίου;

Απάντηση: Από ότι είδες σήμερα από το ραδιόφωνο… ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ

Συμπέρασμα: Κατεβάστε τα, ενοικιάστε τά, κλέψτε τα, ζητιανέψτε τα, αγοράστε τα. Ναι είναι χαζό να κάνεις έτσι για μια σειρά αλλά μου προκαλεί συναισθήματα τι να κάνω;

lost

Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

26 01 2007
John Tsevdos

Και να φανταστείς δεν έχω δει ακόμα κανένα boy!!! Anyway, έχω τις πρώτες 2 season, οπότε κάποια στιγμή…

26 01 2007
vtsib

Καλά τις έχεις και δεν έχεις δει ακόμα ούτε ένα;

Συμβουλή: Καλά θα κάνεις να ξεκινήσεις να βλέπεις όταν θα έχεις πολύ χρόνο για σκότωμα γιατί όπως είδες και στο post εγώ έφαγα μέχρι και 18 ώρες μπροστά στο monitor.

1 02 2007
Lost

μουαχαχα, στην αρχή νόμιζα ότι μιλούσες για μένα.

1 02 2007
vtsib

χεχεχε, ξεκίνα να βλέπεις τη σειρά και θα χαθείς πραγματικά όμως 😉

Σχολιάστε

