Έναν καφέ κ. Μπλόγκερ….

27 01 2007

espresso

 Φωτογραφία: Κατά την διάρκεια ενός καφέ  μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα στην Ιταλία.  

Βρίσκεστε μπροστά από μια οθόνη ώρες ατελείωτες.Ποιοι;Εσείς οι μπλόγκερς.Ψέματα;Αν είναι αλήθεια, πριν καθίσετε μπροστά από αυτό το κομμάτι γυαλί, τι σας έρχεται να κάνετε; 

Εμείς, τουλάχιστον, οι ερασιτέχνες προγραμματιστές (για τους επαγγελματίες δεν μπορώ να πω) το πρώτο πράγμα που σκεπτόμαστε είναι ένα: ΚΑΦΕΣ 

Αν μου πείτε εσείς ότι σκέπτεστε κάτι άλλο απλά λέτε ψέματα.

Γιατί; 

  1. Γιατί μόλις σηκωνόσαστε από το κρεβάτι και πατάτε το μαγικό κουμπάκι του κουτιού σας και παίρνουν τα ανεμιστήρια μπρος, θέλετε διαύγεια για να καταλάβετε τι λέει πρωινιάτικα ο κάθε καβλ#$%#ος που το προηγούμενο βράδυ σκεπτόταν πώς να γράψει τις ιστορίες του από το σκοτεινό γεμάτο black lights και κώλους μέρος που βρισκόταν.
  2. Γιατί το μεσημέρι – απόγευμα μετά το φαγητό είναι αδύνατον να κατανοήσετε καθότι πέφτουν κομματάκι βαριά τα ποιήματα.
  3. Γιατί το βραδάκι είναι ό,τι πρέπει ένα καφεδάκι με 2 πακέτα τσιγάρα για να φανταστείτε τις ιστορίες του τζόγου, που μάλλον δεν θα μπορέσετε ποτέ να πλησιάσετε οπότε αρκεί να τον φαντάζεστε.
  4. Γιατί για να απορήσετε αν τα κείμενα της τα καταλαβαίνει η ίδια κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρέπει να καταφέρετε να μείνετε ξύπνιοι.

Για αυτό πιείτε το espress-άκι σας και ξεναγηθείτε στον παραπάνω όμορφο κόσμο. 

(Ένας Θεός ξέρει πόσους καφέδες έχω πιει για να γράψω αυτή την μπούρδα στις 3:30 το πρωί.) 

Ενέργειες

Information

9 Σχόλια

27 01 2007
argyrenia

Ε όχι και μπούρδα συblogίτη μου!

Εγώ λοιπόν δεν πίνω καφέ, αλήθεια!

Δεν θυμάμαι κιόλας να έχω πιεί ποτέ στη ζωή μου…
Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να πιω χυμό.

Πωπω , πόσο ξενέρωτη στ’ αλήθεια…

27 01 2007
vtsib

Δεν πίνεις καφέ;
Για πες το στην σούπερ-Βιβή να δούμε τι θα σου πει;
χαχαχαχαχα

Πραγματικά όμως απορώ γιατί σε όλη την ανθρωπότητα (και εγώ μέσα σε αυτήν) αρέσει αυτός ο καρπός, ο οποίος είναι πικρός και σε κάνει να τρέμεις…

27 01 2007
argyrenia

Σκέψου τι άλλο είναι αυτό που μπορεί να είναι πικρό ή γλυκό, σε κάνει να χάνεις τον ύπνο σου, σε κάνει να τρέμεις, σου δημιουργεί υπερένταση…

Ο ΕΡΩΤΑΣ!!!

Τώρα που το σκέφτομαι όμως, εγώ που ούτε καφέ πίνω ούτε ερωτευμένη είμαι, πως την βγάζω;;;

Έχει απάντηση η σούπερ Βιβή αλλά λογοκρίνεται…

27 01 2007
vtsib

Σε καμία περίπτωση όμως το ένα δεν είναι υποκατάστατο του άλλου. Ιδού:

Αν πρέπει να ξενυχτίσω για να διαβάσω για την παρούσα εξεταστική και δεν πιω καφέ αλλά αναπολώ τον μεγάλο μου έρωτα… Άστο. Καλύτερα να πέσω για ύπνο. 😛

29 01 2007
argyrenia

Ναι, σωστά μιλάς, με αποστόμωσες…
Καλημέρα, καλή βδομάδα!!!

30 01 2007
allmylife

τι είπατε ακριβώς νέε μου;;;;;

βεβαίως και τα καταλαβαίνει η ίδια!!!!

(ίσως μόνο η ίδια… 😦 )

πληγώθηκα!!!!

30 01 2007
vtsib

όχι μη μου πληγώνεσαι και χάσω έναν από τους λιγοστούς επισκέπτες του μπλόγκ μου σε παρακαλώ!!!
Για καλό το είπα όχι για κακό plzzzz

1 02 2007
Πρωτομηνιά « vtsib Press

[…] αρθράκια για καμιά ωρίτσα και μετά διάβασμα (με άφθονο καφέ πάντα). Καλά και πότε θα ποστάρεις στο μπλογκ σου ρε […]

3 03 2007
Τελικά την είπα τρούτρα… « vtsib Press

[…] να φτιάξω κανένα να καφέ να φτιάξει το κεφάλι […]

Σχολιάστε

