Ανακαλύψεις…

30 01 2007

paralia

Φωτογραφία: Τροκαντερό Παλαιού Φαλήρου. Μοναχική εξόρμηση για φωτογράφηση

Αγαπητέ κ. Μπλόγκερ,

Σκέφτομαι την βόλτα που έκανα προχθές. Στην παραλία. Μια όμορφα διαμορφωμένη παραλία.

Όχι όπως την φαντάζεσαι με πολύ ψιλή άμμο και καθώς περπατάς στην ακροθαλασσιά να σβήνει το κύμα τα διαμορφωμένα πέλματα σου.

Όχι.

Μια παραλία διαμορφωμένη για βόλτα. Στη μέση ένας πλακόστρωτος διάδρομος, αριστερά οι άγριοι βράχοι που τους βρέχει η θάλασσα. Και κόσμος.

Ήταν γεμάτη κόσμο. Ένα μέρος που δεν περνάει κανείς επειδή είναι ο δρόμος του ή επειδή έτυχε. Εγώ μόνος μου. Απλός παρατηρητής.

Κοιτούσα τους ανθρώπους που περπατούσαν. Άλλοι μόνοι τους, άλλοι ζευγάρια. Άλλοι χαρούμενοι, άλλοι πιο λυπημένοι.

Παιδιά που γελάνε και γέροι που κάθονται και αγναντεύουν τον ορίζοντα.

Πολυμορφία.

Κάτι που δεν κάνει την ζωή μας ανιαρή.

Κάτι που μας κάνει να αισθανόμαστε μοναδικοί. Και αν αισθανόμαστε εμείς μοναδικοί, τότε κάνουμε τον κόσμο πολύπλοκο.

Αν δεν ήταν πολύπλοκος, δεν θα χρειαζόταν να τον ανακαλύπτουμε κάθε μέρα.

Και ΕΥΤΥΧΩΣ δεν έχουμε ανακαλύψει ακόμα τίποτα από αυτόν.

Ενέργειες

Information

7 Σχόλια

30 01 2007
allmylife

σήμερα γίνατε σοφός !

και οι φωτογραφία είναι ένα αριστούργημα!!!

30 01 2007
vtsib

Πάντα η μεταμεσονύκτια σκέψη είναι πιο σοφή. (Αν έχεις πιει και τις μπύρες σου δε… άστα)

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια για την φωτογραφία.

31 01 2007
argyrenia

Πηγαίνω κι εγώ πολύ συχνά εκεί.
Μόνη.

Την επόμενη φορά μίλα μου.
Υπέροχο κείμενο.

31 01 2007
vtsib

Ευχαριστώ αργυρένια μου.

1 02 2007
sofogreg

Άντε, ετοιμάσου να γίνεις γνωστός στην μπλογκόσφαιρα!
Σε έβαλε η Ελένη στα links της!
Καλημέρα.

1 02 2007
allmylife

να σου πω,
η φωτογραφία σου σε αδικεί…
είσαι πιό όμορφος!

όχι παιδί μου δεν σε φλερτάρω εγώ – περιμένω απλώς να δω…

1 02 2007
vtsib

Φυσικά και είμαι πιο όμορφος στην πραγματικότητα αφού την φωτογραφία μου δεν την τράβηξα εγώ! 😛

Τώρα μάλιστα που θα γίνω και γνωστός… Γυναίκες της μπλογκόσφαιρας ετοιμαστείτε!!!! χαχαχαχα 😛

Σχολιάστε

