Μου την δίνουν…

20 02 2007

Μετά από μια μικρή αποχή από την μπλογκόσφαιρα αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του mithradir για αυτό το παιχνιδάκι. Δείτε, λοιπόν, τα 5 που μου την δίνουν:

  1. Μου την δίνουν οι άνθρωποι που «πηγαίνουν» ανάλογα με την υπάρχουσα κατάσταση. Ειδικότερα αυτοί που είναι: «’Ο,τι φάμε, ό,τι πιούμε και ό,τι αρπάξει ο κώλος μας.»
  2. Μου την δίνει να ασχολούμαι με κάτι και να «πρέπει» εκείνη τη στιγμή να κάνω κάτι άλλο.
  3. Μου την δίνει να με ξυπνάνε με το ζόρι το πρωί.
  4. Μου την δίνει αν δω γρατζουνιά στο αμάξι μου.
  5. Μου την δίνει όταν το έχω πλύνει και μετά από 2 ώρες βρέχει!

Απ’ ότι είδα έχετε γράψει όλοι οπότε δεν μπορώ να προτείνω κανέναν για να συνεχίσω το παιχνιδάκι.

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

20 02 2007
mithradir

Σε ζηλεύω που μπόρεσες να χωρέσεις μόλις σε πέντε σημεία αυτά που σου τι δίνουν!!! Εμένα, αυτό που σίγουρα δε μου τι δίνει είναι ο Γκρινιάρης στα Στρουμφάκια. Το νιώθω το στρουμφάκι, το καταλαβαίνω!!!

20 02 2007
vtsib

όχι δεν τα χώρεσα, είναι απλά τα 5 πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό.

και εγώ τον καταλαβαίνω τον Γκρινιάρη, πίστεψέ με.

Cheers

22 02 2007
allmylife

γιατί τέτοια γκρίνια μωρά παιδιά;;;

22 02 2007
vtsib

συνήθως τα μωρά δεν γκρινιάζουν;

23 02 2007
sofogreg

Καλημέρα στις Ιταλίες. Τι θα γίνει; Θα βάλεις και κάνα μηχανάκι να παίζει τραγουδάκια; Άντε, σήκωσε και λίγο το κεφάλι σου από τα βιβλία και κάνε και καμιά δουλειά!!!!

23 02 2007
vtsib

3 λόγοι:

1) δεν έχω βρει τέτοιο feature στο wordpress

2) είμαι κατά της μουσικής σε όλα τα blogs εκτός από εκείνα που ασχολούνται με την μουσική. όποτε διαβάζω και ξεκινάει να παίζει την κλείνω. προτιμώ την δική μου playlist.

3) τον καιρό αυτό δεν έχω χρόνο ούτε για φτύσιμο. δύσκολες μέρες. το μόνο που κάνω είναι να διαβάζω μερικά μπλόγκς και ΑΝΤΕ να αφήνω που και που κανένα comment

οπότε λίγη υπομονή να περάσει αυτή η περίοδος και θα τα φτιάξουμε όλα

Σχολιάστε

