Απεργοσπάστης

23 11 2007

Όπως έχω ξαναρωτήσει σε ένα προηγούμενο πόστ, γιατί γράφεις σε ένα blog;

Μία εξίσου καλή ερώτηση είναι: «Γιατί διαβάζεις ένα blog;»

Ή μάλλον «Γιατί διαβάζεις το τάδε blog;»

Μάλλον ας τα πάρουμε από την αρχή.

Το νυστέρι φιλοξενεί ένα πολύ ενδιαφέρον σχολιασμό πάνω σε ένα άρθρο περί απεργίας των δημοσιογράφων και μπλόγγερς που δημοσίευσε η mirandolina.

Το πρώτο πράγμα που έκανα πριν κρίνω τον σχολιασμό ήταν να διαβάσω το ορίτζιναλ κείμενο μαζί με τα συνημμένα σχόλια. Η γνώμη μου είναι ξεκάθαρη και την δημοσίευσα και ως σχόλιο στο νυστέρι. Η απορία μου όμως είναι η εξής:

Γιατί πρέπει οπωσδήποτε – όπως σε όλες τις κοινωνικές ομάδες, έτσι και στην μπλογκόσφαιρα – να υπάρχει κάποιος ο οποίος να ανάβει φιτίλια;

Η υπόθεση monitor λέει πολλά από μόνη της. Χωρίς περαιτέρω σχολιασμούς, μόνο και μόνο το γεγονός ότι χωρίς κανένα δισταγμό προτιμήθηκε το κλείσιμό του, παρά η παραμονή ενός public feed σε αυτό, τα λέει όλα. Σίγουρα, λοιπόν, τότε κάποιοι χάρηκαν. Ίσως από αυτό θεώρησαν ότι απέκτησαν και τα κιλά στις μπάλες τους για να μπορούν πλέον να δίνουν εντολές στην μπλογκόσφαιρα.

Ναι, ξέρω.

Δεν είναι εντολές, είναι προσωπική άποψη.

Φούτσες λέω εγώ.

Εγώ προσωπικά πάντως και πόστ θα ανεβάσω και ενημερωτικό θα είναι – όπως και πολλοί άλλοι άλλωστε – και όποιος mirandolinos επιθυμεί μπορεί να με λέει απεργοσπάστη, ρουφιάνο και αν θέλει θα του στείλω και φωτογραφία μου να της πετάει βελάκια.

Υπάρχουν απόψεις, επίσης, που λένε να μην τσιμπάμε και να μην ασχολούμαστε γιατί δίνουμε αξία. Εγώ λέω το εξής. Να ασχοληθούμε για να πάψει να υπάρχει αυτή η αξία.

Γιατί αν συνεχίσουμε να μην σχολιάζουμε, θα κλείσουν κι άλλα monitors και θα χαρακτηριστούν κι άλλοι «απεργοσπάστες».

Για αυτό φίλε απεργοσπάστη. Γιατί διαβάζεις το τάδε μπλόγκ;

Γράφτο εκεί που ξέρεις να τελειώνουμε ντε!

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

23 11 2007
Flareman

Γκσσστ… ρε Βαγγέλη, θα μας χώσουνε ότι οι γιατροί κάνουνε καθοδηγούμενο πόλεμο στα δίκαια εργασιακά αιτήματα των άλλων κλάδων. Και ποιος μας ξεπλένει μετά, Ευαγγελάτοι και Μάκηδες και όλοι πάνω μας θα πέσουνε!

Λες να σταθούμε αφορμή να φύγει το φακελάκι από το Ελλάντα; Πωω αυτό θέλω να το δω όλο σε ταινιοκατάσταση:)

23 11 2007
vtsib

Λες ε; Εγώ τρελός είμαι ότι θέλω λέω. Α και σκοτώνω και την ώρα μου 😛

26 11 2007
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Blogger’s Union Strike

[…] 27/11/2007 σχετικά με το ασφαλιστικό. Εδώ στο error.gr και στο vtsib Press δύο ακόμα διαφορετικές απόψεις. Από τον Αύγουστο του […]

Σχολιάστε

