The Losties blog

10 03 2008

Κυρίες και κύριοι (στο βάθος ακούγονται ντραμς τρ τρ τρ τρ τρ τρ τρ),

Είμαι στη ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω μία νέα προσπάθεια για την αγαπημένη μας σειρά. Ένα νέο blog αφιερωμένο στο  Lost. Εντάξει θα μου πεις και;;; Τόσα υπάρχουν.  

Όχι φίλε μου. Δεν υπάρχουν τέτοια. Είναι multi-author (προς το παρόν 2 είμαστε βέβαια, εγώ και ο Θέμος), θα ακούγονται πολλές απόψεις για θεωρίες από ειδήμονες και μη, θα υπάρχουν αναλυτικά reviews μετά από κάθε επεισόδιο και φυσικά πολύ όρεξη για σχόλια, comments και κουβεντούλα.

Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, η διεύθυνση του blog είναι αυτή και όσοι γουστάρετε την φάση συγχρονίστε τους rss readers σας με αυτό το feed.

Y.Γ. Το blog είναι σε beta μορφή ακόμα, θα υπάρξουν σίγουρα πολλές αλλαγές στο μέλλον.  





1.1.4 και iChat

10 03 2008

Στα περί 1.1.4 δυο λογάκια μόνο: Πανεύκολη διαδικασία, αρκεί ένα update μέσω του iTunes σε 1.1.4 από προηγούμενη έκδοση και ύστερα τρέξιμο του iPlus.  Η όλη διαδικασία διαρκεί λίγα μόνο λεπτά και όλα παίζουν ρολόι εκτός από το locate me φυσικά. 

Το ωραίο όμως ήταν το screen sharing μέσω του iChat. Ο αγαπητός δόκτορ Flareman και εγώ, κατά τη διάρκεια του update μοιραζόμασταν την οθόνη του Leopard μέσω του iChat, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα (εκτός από κάτι drops που έτρωγε ο Σπύρος λόγω OTE χεχεχε) και η όλη εμπειρία ήταν σαν να δουλεύαμε μαζί στο ίδιο κομπιούτερ. Νόου λάγκς, πολύ καλή απόκριση και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. 

Ώρες ώρες βέβαια ήθελα να κάνω κάτι και μου την έσπαγε λίγο ο Σπάϊρους γιατί μου κουνούσε τον κέρσορα και δεν με άφηνε.  

Για φαντάσου να κάνεις podcast μέσω iChat και screen sharing και να γράφονται τα καντήλια!!!! χαχαχαχα